Anomali-024

Dikkat!

Bu belge (Anomali-024) ve ilgili tüm diğer belgeler Odrin Topluluğu'na aittir, izinsiz girişler anında ölüme neden olur veya şahıs Odrin Topluluğu tarafından gözaltına alınır. Ayrıca, bu dosya memetik / bilişsel tehlikeli içerik içerebilir veya içermeyebilir.

Dosyaya Minimum Erişim Seviyesi: 4/024

Sistemler:

odin.ai Çevrimiçi
Memetik Sistemi Çevrimiçi
Tarama Sistemi Çevrimiçi
Anti-Virüs Sistemi Çevrimiçi
Genetik İnceleme Sistemi Çevrimiçi
Bilgisayar Taraması Çevrimiçi

unknown.png

Anomali-024’ün Saklama Alanı

Anomali:024 Erişim Seviyesi:4/024
Saklama Sınıfı:Asuhıfz İkincil Sınıf:N/A

Tehlike Sınıfı: Siyah

Saklama Prosedürü

Anomali-024 ile ilgili veya hatta herhangi bir ilişkisi olan yazılı veya elektronik bilgiler Bölge-448'de güvence altına alınacaktır. Yetkisiz personel hiçbir koşulda yukarıda belirtilen belgelere erişemez veya görüntüleyemez. Topluluk, herhangi bir bilgi kaçağını engellemek adına Anomali-024 hakkındaki tüm bilgi kaçaklarını engellemeye çalışmaktadır. Anomali-024 belgelerinin hepsi, Bölge-448’de bulunan özel bir saklama odasında tutulacaktır.

Anomali-024-1’in uyanması durumunda belirtilen iki protokolden biri uygulanacaktır:
Protokol-1: Dünya nüfusunun yakındaki gezegenlere toplu tahliyesi
Protokol-2: Potasyum siyanür haplarının dünya çapında dağıtımı.
Protokol-3: S ü k û n e t

Açıklama

Anomali-024, Zerdüştlük inancında kötülük ve karanlık tanrısı Ehrimen’i - bundan sonra Anomali-024-1 olarak anılacaktır - dünya üzerinde vücut kazandırmak adına yapılacak bir dizi özel bilgiler, büyüler ve ritüel hakkında dokümanlar ve kitaplardır.

Anomali-024’ün genel olarak içeriği, Anomali-024-1’i tekrardan canlandırmak adına yapılması gereken bazı ritüellerin yapılışlarından oluşur. Buna rağmen, yazılar tekil okunduğunda anlamsız ve saçma gözükebilir. Yazılar Anomali-024-1'in dünyamıza gelmesine ikna etmek için gerekli olan ritüelleri ve büyülü sözleri son derece karmaşık açıklamalarla anlatır. Anomali-024, ilk olarak FANG adlı bir terörist organizasyonun ana üslerinden birine yapılan baskında elde edilmiştir. FANG’ın ana misyonu, basitçe Ehrimen’i beslemek adına öldürebildikleri kadar insan öldürmektir.

Ekler

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License