Anomali-030

tag{$translations}

1613473212579.pngLore Hakkında

Dikkat!

Bu belge (Anomali-030) ve ilgili tüm diğer belgeler Odrin Topluluğu'na aittir, izinsiz girişler anında ölüme neden olur veya şahıs Odrin Topluluğu tarafından gözaltına alınır. Ayrıca, bu dosya memetik / bilişsel tehlikeli içerik içerebilir veya içermeyebilir.

Dosyaya Minimum Erişim Seviyesi: 4/030

Sistemler:

odin.ai Çevrimiçi
Memetik Sistemi Çevrimiçi
Tarama Sistemi Çevrimiçi
Anti-Virüs Sistemi Çevrimiçi
Genetik İnceleme Sistemi Çevrimiçi
Bilgisayar Taraması Çevrimiçi

img.png

Anomali-030’un Göğsünde Bulunan Sembol

Anomali:030 Erişim Seviyesi:4/030
Saklama Sınıfı:Adihıfz İkincil Sınıf:Benefektif

Tehlike Sınıfı: Yüksek

Saklama Prosedürü

Anomali-030 her zaman en azı 4 ontolojik stabilizatöre (Varlıkların maddesel özelliklerini sabitleyerek çoğu anomalinin etkilerini azaltabilen/yok edebilen bir makinedir.) bağlı bir insansı muhafaza hücresi içinde tutulmalıdır, muhafaza alanında gözlemlenen herhangi bir anormal etkide, ontolojik stabilizatörler etkinleştirilecektir. Deneyi yapacak yetkili personel dışında hiçbir personel Anomali-030’un odasına giremez veya onunla ilgili dosyaları okuyamaz. Anomali-030'un her türlü memetik / bilişsel tehlikesini önlemek için odası ses geçirmezdir. Ek olarak, Anomali-030’ün kaçış durumunda, Alçak Yörünge Elektromanyetik Savunma Sistemi - AYESS kullanılacaktır. Anomali-030, gerekli zamanlarda Topluluk tarafından kullanılabilir.

Ayrıca, Anomali-030 şu anomalilere asla yaklaşmamalıdır; Anomali-002, Anomali-023, Anomali-029 -1/-2/-3, Anomali-097 ve Anomali-099.

Açıklama

Anomali-030, ayakta iken yaklaşık on metre yüksekliğinde ve 7 ton ağırlığında, kısmen insansı bir varlıktır. Anomalinin derisi, günümüz teknolojisi ile aşılmaz olan metalik kökenli bilinmeyen birkaç maddeden oluşur. Ancak Anomali-030 maddeden, "Cesur kalbi kadar güçlü ve yine de onun kılıcının bir dokunuşuyla dahi kırılabilir" olarak bahseder, bahsedilen “O” kim bilinmemektedir. Anomalide herhangi bir cinsel organ veya cinsiyetini tanımlayabilecek herhangi bir şey bulunmaz. Ayrıca her türlü radyografik testler, anomalinin herhangi bir iç organdan yoksun olduğunu göstermektedir. Varlığın kemik yapısı zarar görmez. Ek olarak, alnından başlayıp çenesine kadar olan, yatay yerleşmiş bir göz benzeri organ hariç yüz özellikleri bulunmaz. Anomali-030'un göğsünde Odra Kültüründe çok kullanılan bir sembol olan güneşi andıran, bilinmeyen bir sembol vardır, bu sembol genel olarak etrafına, pek parlak olmayan bir ışık yayar. Anomalinin bedeninde çeşitli mekanik ve sibernetik geliştirmeler bulunur, örnek olarak karnında bulunan metal plaka, omurgayı ve omuzları korumak bulunan, sırtında bulunan bir dış iskelet ve yüzünde bulunan göz verilebilir. Varlık, pasif haldeyken bu göz kapalı kalır, aktif durumlarda ise göz açılır ve hareket edebilir.

Anomali-030, aktif durumunda iken bedeni ağır değişikliklere maruz kalır, derisinin içerisinde, parlak kırmızı renkte, kökeni bilinmeyen çeşitli semboller oluşur, bu semboller göğsündekiler gibi Odra Kültürü’nde önemli bir yere sahiptir, fakat çevirisi tam olarak yapılamamıştır. Varlığın sırtında, dış iskeletin servikal bölgeye denk gelen kısımdan ham maddesi bilinmeyen, geçirgen, kırmızı bir çift kanat oluşur. Bu kanatlar, Anomali-030 aktif olduğu süre boyunca açık kalır ve hareket etmez. Ayrıca varlık, havada asılı kalabilir/uçabilir ancak bunun için kanatlarını kullanmaz ve kanatlar sürekli olarak sabit şekilde “T” harfine, gergin bir şekilde durur. Yukarıda bahsedilen şekilde, göz aktif durumda iken açılacaktır. Anomali-030, gözünü bir çeşit silah gibi kullanır, bu saldırı tekniklerinden bazıları;

  • 030-S1: Göz, 5.778 kelvine kadar ulaşabilen yüksek konsantre ısı ışınını yansıtabilir. Bu ateşleme sadece yarım saniyeye kadar devam etmektedir ve iki atış arasında önemli bir gecikme vardır.
  • 030-S2: On tondan ağır olmayan nesneleri kolaylıkla kaldırabilir. Ne kadar ağırlık kaldırabileceği hala bilinmese de, on tonun üzerindeki ağırlıklar onu zorlamaya başlıyor gibi görünüyor.
  • 030-S3: Anomali, zamanı yaklaşık birkaç dakika durdurabilir ve onun tarafından tutulan varlıklar normal zamanın içindeki gibi çalışmaya devam eder. Bu, kendisine verilen bir kronometre ile kaydedilmiştir.
  • 030-S4: Anomali, çeşitli sesler ve görüntüler ile memetik ve bilinçsel kısa süreli anomaliler oluşturabilir.

Keşif: Anomali-030, [VERİ GİZLENDİ] yılında Bulgaristan’da bulunan [VERİ GİZLENDİ] Mağarası’nın içerisinde bulunan bir gizli geçitte bulunmuştur. Varlığın buraya nasıl geldiği bilinmiyor (Ek-030-1’e bakınız.) Gizli geçit ve geçidin bağlandığı zindanların yaklaşık olarak beş bin ya da dört bin yıl öncesinde yapıldığı düşünülmektedir, ve bu dönem de Tunç Çağı’na denk gelir. Zindanlarda çeşitli yazıtlar ve metinler bulunmaktadır, bunlar Anomali-030-1 olarak adlandırılacaktır. Diğer ögelerin çoğu genellikle dikkate değer olmasa da, birkaç kısa bölüm çevrilmiştir, aşağıda mevcuttur:

Sizi ölü tanrıların etiyle yarattım, size güç vermek için, ruhumun bir kısmını size verdim. Benim tarafımdan düşmanları yok etmek için değil, bizi düşmanlardan korumak için bir tabur olarak yaratıldınız. Sen insan değilsin, büyük kış uykusundan kurtulamayan tanrıların kopyasısın. Siz insanların koruyucularısınız, bizim kurtarıcımızsınız.

Ekler

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License