Anomali-091

tag{$translations}

1613473212579.pngLore Hakkında
rating: 0+x

Dikkat!

Bu belge (Anomali-091) ve ilgili tüm diğer belgeler Odrin Topluluğu'na aittir, izinsiz girişler anında ölüme neden olur veya şahıs Odrin Topluluğu tarafından gözaltına alınır. Ayrıca, bu dosya memetik / bilişsel tehlikeli içerik içerebilir veya içermeyebilir.

Dosyaya Minimum Erişim Seviyesi: 5/091

Sistemler:

odin.ai Çevrimiçi
Memetik Sistemi Çevrimiçi
Tarama Sistemi Çevrimiçi
Anti-Virüs Sistemi Çevrimiçi
Genetik İnceleme Sistemi Çevrimiçi
Bilgisayar Taraması Çevrimiçi

3ca4aabf5f7f052d1b8ee779ec3cd20a--peach-martini-book-lamp.png

Anomali-091’in Bir Resmi.

Anomali:091 Erişim Seviyesi:5/091
Saklama Sınıfı:Adehıfz İkincil Sınıf:N/A

Tehlike Sınıfı: Yüksek

ATANAN BÖLGE BÖLGE YÖNETİCİSİ BAŞ ARAŞTIRMACI ATANAN APAB
Tesis-017 [VERİ GİZLENDİ] Thaddaeus Treuan Charlie-III

Saklama Prosedürü

Anomali-091, Tesis-017, Muhafaza Sektörü-033 içerisinde, 5m3, 3 katmanlı, çelik bir konteyner içerisinde, devamlı olarak Anomali-091 üzerinde psikoaktif etki yarattığı bilinen, ██hz frekanslarında bir ses dalgasına maruz kalacağı halde muhafaza edilmelidir. Hücre içerisinde, herhangi bir cam veya optik cihaz bulunmayacaktır. Anomali-091’in kontrol altında olduğu, basınç sensörleri aracılığı ile anlaşılır.

Muhafaza konteynerinin etrafını saran bir kontrol alanı bulunur. Anomali-091, bu alan içerisinde gözlemlenir ve Alana erişim sağlamak için gereken minimum güvenlik izin düzeyi, seviye 5 olarak belirlenmiştir.

Denek harici hiçbir personelin, Anomali-091 ile etkileşime geçme izni bulunmamaktadır. Yönetim konseyi tarafından belirlenir.

Anomali-091 üzerinde gerçekleştirilecek olan deneylere, her zaman yüksek hassasiyet verilmek ile beraber, gerekli prosedürler izlenmelidir.

Açıklama

Anomali-091, ilk olarak Şanlıurfa, Türkiye'de bulunan deri ciltli bir el yazmasıdır. Kitap, mahkumlara muameleyi, nesnelerin belirli kurban törenlerine hazırlanmasını ve belirsiz bir kültürel kökene sahip bir dizi diğer ritüel uygulamalarını ayrıntılarıyla anlatmaktadır. Fiziksel temas, farklı IQ seviyelerine sahip kişilerde farklı sonuçlara neden olabilir (yaklaşık numaralar verilmiştir).

90 IQ ve Altı - Anomali-091-A: Kitapla zekası 90 IQ'dan daha az olan kişilerde uzun süreli fiziksel temas hiperventilasyona, ateşe, hafıza kaybına ve devam ederse kişinin ölümüne neden olacaktır.

90-120 IQ - Anomali-091-B: 90-120 IQ'ya sahip kişilerin Anomali-091'e uzun süre maruz kalması, parietal lobun aşırı uyarılmasına sebep olur. Bu, kişilerin duyularını aşırı arttırır ve algı kapasitesini aşırı bir şekilde arttırır.

120 IQ Üzeri - Anomali-091-C: 120 veya daha yüksek IQ'ya sahip kişiler, tuhaf, anlamsız sorular sormaya ve etrafındaki şeyler hakkında anlamsız yorumlar yapmaya başlayacaklar. Diğer insanlar Anomali-091-C ile benzer davranmaya başlar ve sonunda ölür veya Anomali-091-C'lerden biri olur. Yaklaşık bir hafta içinde, bu bireyler fiziksel değişiklikler yaşayacak, fiziksel görünüşte daha az ayırt edilebilir ve daha soyut hale gelecektir. Bu bölgenin Treuan-Hjellberd Hipergerçek Epistolojik Bağıntıları'nın çökmesine neden olacaktır ve bu alan yavaş yavaş artacaktır.

Bunu engellemek adına Topluluk, “Gazali Protokolü” adlı bir protokol oluşturmuştur. Protokol, tüm Anomali-091-C örneklerini Tesis-017'nin uzak bir yerinde tutar. Her muhafaza bölümü, kriyojenik komada iki yüze kadar pasifize edilmiş insan bedeni tutabilir. Ek olarak, her bölüm Anomali-091-C’lere ait bilgilerin saklanması için dolaplar ve arşivler içerir. Bu dolaplar ve kriyojenik modüller, yüzeydeki saklama kaplarından pompalanan sıvı nitrojen ile soğutulur ve yakındaki bir elektrik santralinin merkezinde geri dönüştürülür. Kriyojenik arıza güvenliği, Motorda veya sıvı nitrojen pompalarında bir güç kaybı olması durumunda muhafazayı sürdürmek için her bir bölümünü sıvı oksijenle dolduracaktır.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License