BITTERPAGE

En Son Yazımı Keşfedin: REVİZE: Anomali-119, yapılma tarihi 18 Jan 2022 19:09!

tumblr_o600huXHkP1rgfuxjo4_1280.png

MUHTEREM MA'AGGOHLZADE SELİMTAN BEY

Odra Evreni'nin kurucusu ve en çok yazan (şu anda) yazarıyım. Herhangi bir şekilde bu sayfanın bağlantısını tıkladıysanız, muhtemelen makalelerimden birini okudunuz demektir. Hoşgeldiniz! Muhtemelen beni Türk tarihi hakkında olan anomalilerimden ya da umutsuzluk hakkında olanından tanırsınız. Kim bilir? Ancak kendimi tanıtmak isterim. Ben 2005 yılında doğdum, 2018-2019 gibi Odrin'i ilk denememde kurdum ve böylece şu anda okuduğunuz bu yazının yazılması ile devam ediyor.

Yazılarımdan anlayacağınız üzere Türk tarihi, teoloji ve ezoterizm üzerine fazlasıyla ilgiliyim. Kendimi bir kitap kurdu olarak tanıtmam doğru olurdu, genelde kozmik korku hakkında kitaplar severim ve Lovecraft'ın neredeyse tüm hikayelerini okumuşumdur. Bunun dışında Edgar Allan Poe ve Franz Kafka'yı çok severim. Yazılarımda da bu yazarlardan izler bulmak mümkündür. İçinde bulunduğum dalda kendime idol olarak gördüğüm kişi, SCP Wiki'de yazarlık yapan DJKAKTUS olacaktır. Bariz bir şekilde yazılarımın bir kısmında onun da izlerini görmek oldukça mümkündür.

Ciddi Konular

Umarım bu sekmeye hiçbir zaman ihtiyaç duyulmaz ama ne olacağı belli olmaz. Ölürsem / banlanırsam / kimse benimle iletişime geçemezse / nerede olduğumla ilgili bir bilgi bulamazsa… Bilmiyorum, sanırım bir ara komutan_ledroskomutan_ledros1 ile iletişime geçebilirsiniz ve ondan numaramı alabilirsiniz. Ek olarak ölürsem de bütün şifrelerim ve yazılarım komutan_ledroskomutan_ledros’undur. Bu, lisans sorunları vb. gibi ortaya çıkabilecek her türlü sorunla ilgilenmeyi içerir.2 | 3

Böyle bir durumda, genel hikaye ve temalar aynı kaldığı sürece makalelerimi (biçimlendirme dışında) beğenisine göre düzenlemesine izin veriyorum. Tek istisna elbette ilgili ortak yazarlara giden işbirlikleridir.

Her ne sebeple olursa olsun bunu yapamıyorsa, benim eserlerim toplumun tamamına aittir.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License