Yazım Rehberi

Demek Ki Bir Anomali Yazacaksın! Ne Mutlu Sana!

YeeY

Öncelikle bu yazımızı dikkatlice okuyun, gözden kaçırmayın. Bitirdikten sonra tekrar okuyun, çünkü siz bir insansınız (değil mi?) Ve bir şeyleri kaçırmış olmayacağınızdan emin olun.

Başlamadan Önce

İyi bir Anomali, genelde şunlara sahiptir.
* İlginç Bir Fikir
* Makul Bir Saklama Prosedürü
* Açıklayıcı Bir Açıklama
Ayrıca, berbat bir Anomali yayınlamanın, siteyi saçma sapan bir hale getirmek dışında hiçbir şey yapmadığını lütfen unutmayın.

Fikir Bulmak

Düşün! Korkunç bir şey için, seni Ne korkutur? sorusunun cevabı; Garip bir şey için, Farklı düşünmek sana yardım edecektir. Yukarıdakilerin hiçbiri işe yaramazsa, okuyucunuzda uyandırmak istediğiniz başka bir duygu veya tepki bulmaya çalışın. Belki okuyucunun üzülmesini, eğlenmesini veya ilgisini çekmesini istersiniz, bunu başarmanın bir yolunu bulun.

Ek olarak, DJKAKTUS'tan Öneriler:

Önce fikirleri kafanda toparla, etrafına bak ve çeşitli şeylerin notunu al. Sonra aklındaki fikirleri, bu öğelerle birleştir ve tutarlı bir fikir yarat. Ve kendini hazır düşündüğün anda fikirlerini yazmaya başla. Açıklama bittikten sonra saklama prosedürlerine başla. Saklama Prosedürlerini bitirdiğin anda biraz ara ver ve buna ek belge ne olabilir diye düşün, röportaj, keşif veya tamamen farklı bir şey. Belki günlükler, belki hatalardan doğan şeyler, ya da tehlikeli bir şeytanın musallatı (Burada "a evil spirits possession" yazıyor) olabilir. Yazı yazarken müzik dinlemeni öneririm ama farklı türlerde dinle, korku yazarken klasik müzik, aksiyonlu bir şey yazarken metal ve heyecanlı bir şeyler yazarken rock olabilir, tabi bu senin kararın.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License