İlgi Grupları

İLGİ GRUPLARI

Bu belge, Topluluk'la bazı benzerliklere sahip olan, paranormallik ve okült ile ilgilendikleri bilinen bazı topluluk ve gruplar hakkında bilgiler içerir. Paranormal faaliyetleri bastırmak için pek çok başka örgüt var olsa da, paranormali daha büyük bir gündem elde etmek için bir araç olarak kullananlar ve Topluluk'a karşı bir rakip olarak kabul edilebilirler. Amaçları ve yöntemleri, paranormal dünyadaki gerçek hedeflerini anlamak için Topluluk tarafından izlenir ve belgelenir - ve bazı durumlarda, insanlığı bir bütün olarak yok etmelerini önler.

Sınıf Anlam
● - Yüksek Grup, Topluluk tarafından doğrudan kontrol altındadır / Topluluk'la ortaklığı vardır.
● - İyi Grup, Topluluk ile sürekli ve / veya işbirliği içindedir.
● - Orta Grup'un Topluluk ile ilişkisi çok az veya hiç yoktur.
● - Kötü Grup Topluluk ile çalışmayı reddeder ve saldırgan tavırlar gerçekleştirir.
● - Düşük Grup insanlığa ve/veya Topluluk'a zarar vermek veya yok etmek için çalışır.
● - Bilinmiyor Grup, Topluluk ile değişken veya çelişkili bir ilişki sergilemektedir.

Şablon:

[[include component:goi
|logo-link=
|isim=
|iliski=
|iliski-arkaplan=
|motto=
|aciklama=
]]

A.C.E.L._1.png

AegisCorp Enforcement & Logistics

İlişki: Kötü

Hayatınız Ellerimizde Güvende

AegisCorp Enforcement & Logistics (Kısaca A.C.E.L.) Aegis Systems'in kontrolü altındaki özel bir askeri şirkettir.

18 Aralık 202█'te A.C.E.L. Amerika Birleşik Devletleri Savunma Bakanlığı ile sözleşme imzaladı ve şu anda dünyanın geri kalanı tarafından bilinmeyen bir tehditle savaşan ordunun yerine tahliyeyi denetlemek için New York Eyaleti’nde konuşlandırılmıştır. A.C.E.L.'nin iddia ettiği amacına rağmen, özel askeri şirket, askerleri New York'u idare ederken giderek daha fazla sorumsuz ve profesyonel olmayan acımasız ve yozlaşmış bir organizasyon olarak tanınmıştır. Ardından bu tehditin ABD çapında yayılması ile birlikte A.C.E.L. Operatörleri, ABD Deniz Piyade Kolordusu’nun tamamen eritilmesine ve yaşanan olaydan sonra halkın “arındırma” adı altında öldürülmesi gibi vahşetlerin ardından ülkenin askeri kolunun büyük bir bölümünün yönetim tahtına oturmuştu.

Şu zamanlarda A.C.E.L., ABD’nin üzerinde “kalkankubbe1” adı verilen, yerel yönetimi güçlendirmek adına kurulmuş hava, kara ve deniz lojistiği ile yetkisiz bir şekilde dışarı çıkmayı engelleyen ve iç iklim kontrolü sağlayan, şehirleri içine alacak büyüklükte sistemler kurmaktadır.

Adsz_tasarm_21.png

Baumore Akademisi

İlişki: Orta

“Ad Astra, Per Aspera”

Baumore Akademisi, Massachusetts'te bulunan karma bir liberal sanatlar ve okült bilimler okuludur. Okulun hareketleri ve davranışları hakkında pek bilgi bulunmasa da genel olarak Egagrir Kütüphanecileri ile dostanedirler. Matematik, doğal bilimler, sanat gibi çeşitli “sıradan” konular hakkında eğitim vermesinin yanında, Simya, kriptozooloji, memetik, numeroloji, parapsikoloji, demonoloji, peri ve djeena çalışmaları, nekromansi, teürji, etbükücülük, kehanet, ontokinetik, parafilozof, patafizik, pratik ve teorik teoloji gibi konularda da eğitim verilir. Öğrencileri sadece insanlardan oluşmamakla beraber, djeenalara da eğitim öğretim verilmektedir.

Adsz_tasarm_27.png

Birucë - Zindan

İlişki: Kötü

“Kimseye Güvenme”

20. yüzyılda Birucë, dünyadaki en büyük anormal suç örgütlerinden biriydi. İlk olarak Arnavutluk'ta kurulan grup, Balkanlar, Asya ve Orta Doğu'ya yayıldı. Birucë, anormal yeteneklere sahip kişileri işe almanın yanı sıra başka anormal eserler ve olaylar yaratması ve elde etmesi ile biliniyordu.

Birucë, 1940 yılında Trint Belushi tarafından Faşist İtalya'nın işgaline karşı bir direniş olarak kuruldu. Trint Belushi, işgalden önce bir cerrahtı ve önceden bilinmeyen bir tür gerçeklik bükücüydü. Suç faaliyetlerinin kamu tarafından incelenmesini önlemek için Trint, meşru bir işadamı ve hayır kurumlarına bağış yapan iyi kalpli bir hayırsever olarak kendi imajını geliştirdi. Trint, çok büyük bir üne ve servete kavuştuktan sonra bir anda ortadan kayboldu.

Fakat, Berucë gizli bir şekilde işlemlerine devam etti ve diğer çeşitli gizli kuruluşlar arasında büyük bir üne kavuştu. Dünyayı kasıp kavuran bir kuruluşa, ya da mafyaya dönüşen Berucë, Topluluk tarafından izlemeye alındı. Ancak çeşitli kaçırılma ve fidye olayları yüzünden Topluluk bu konuda başarısız kaldı.

Geçmişte bir noktada, FANG ve Berucë, [VERİ GİZLENDİ] 'nin bombardımanına ve FANG’ın zaferine yol açan büyük ölçekli bir mali ve silahlı bir savaşta savaştı. Savaşta Odrin Topluluğu ve FANG işbirliği yaptı, bu olayın ardından Berucë aktifliğini giderek kaybetti.

Ancak, 2020 yılından itibaren “Berucë, Përsëri” adlı yeni bir yeraltı kuruluşunun hareketleri Topluluk tarafından gözlemlenmektedir. Lider, kendini “Belushi” olarak tanıtmaktadır.

Adsz_tasarm_17.png

Egagrir Kütüphanecileri

İlişki: İyi

“Bilgi, Güçtür”

Egagrir Kütüphanecileri, faaliyetlerini giderek daha fazla öğrenmeye odaklayan dini bir kuruluştur. Kesin kuruluş tarihi henüz bilinmemekle birlikte, örgütün eski Trak uygarlıklarına ve Göktürklere kadar uzandığı tahmin ediliyor. Topluluğun üyeleri genellikle tıbbi ve diğer bilimsel konularda pratik yapar ve onları dünyanın en iyi bilim adamları unvanını almaya yönlendirir.

Öğretiler öncelikle insanlığın tam refahına odaklanır. Ancak son derece gizlidirler, nadiren kendilerini halka gösterirler. Dünya çapında Van Depremi gibi büyük felaketlerde kazazedelere en büyük yardım eli olmuşlardır. Odrin Topluluğu’na büyük yardımlarda bulunurlar ve bir çeşit kardeşlik bağı bulunur.

Adsz_tasarm_13.png

FANG

İlişki: Orta

“Kıyamete Selam Olsun”

FANG, ellerinden geldiğince çok insan öldürmeye odaklanan esrarengiz, aşırılık yanlısı ve hiper militarist bir terör örgütüdür. Toplam üye sayıları bilinmemekle birlikte, milyonlarca kişiye sahip oldukları tahmin edilmektedir. FANG üyeleri, hem örgüte hem de dinlerine fanatiklik derecesinde bağlıdır.

FANG'ın çoğu üyesi, tanrıları Ehrimen'i beslemek için öldürme mesajına adanmışlıklarının açık bir göstermek için giysilerinde kafatası sembollerini sık sık kullanır. Envanterlerinde farklı silahlar bulunur, ve birkaç Topluluk’tan çalınmış anomalileri de kullanırlar. Bunlara örnek olarak sınırlı bir yerde gerçeği parçalayabilen, içindeki insanların sınırlı bir süre için gerçekliği düzenleyebileceği bir alan yaratan “Ehrimen'in Kara Asası” verilebilir.

FANG üyeleri, belirli bir örüntü ile ritüelistik bir şekilde boğazlarını ya da bileklerini keserek en az 10 kişilik toplu intiharlar düzenler. Bunun yanında canlı bombacılık ve diğer intihar saldırıları da oldukça popülerdir. Ek olarak, çatışmaların ortasında dik dururlar ve siperliği etkili bir şekilde kullanmazlar. Bunun üyeler arasında bir tür intihar yöntemi olduğu düşünülüyor.

İlişki: Bilinmiyor

“Goriller, Havalı Canlılardır.”

GKB, görünüşe göre Topluluk'un alternatif evren muadili olarak hareket eden, paralel bir evrende bulunan bir organizasyondur. Ele geçirilen belgeler ve sürekli gözlemlerle, bu evrendeki her anomalinin bir tür goril olduğu açıktır. GKB ile ilgili ele geçirilen belgeler, kuruluşun bir Odrin'den çok daha militarist ve fanatik bir üslubu benimsedikleri anlaşılıyor. Adından da anlaşılacağı gibi, GKB çoğunlukla gorilleri içeren temalara odaklanmıştır.

Adsz_tasarm_28.png

Koruyucular

İlişki: Bilinmiyor

N/A

Koruyucularla ilgili bilgiler Topluluk'a yalnızca analiz ve görüşmeler yoluyla veya geride bıraktıkları anormal nesnelerle gelmiştir. Grubun, özel yeteneklere ve görevlere sahip varlıklar olduğu bilinmektedir. Anomali-030’un bir Koruyucu olduğu düşünülmektedir.

Adsz_tasarm_67.png

METRONOM

İlişki: Kötü

Ahenk İçinde

METRONOM, bilinmeyen motivasyon, amaç, çalışma şekli ve temel doğası olan organize bir gruptur. Üye sayısının, 50’nin altında ve 10’un üzerinde olduğu tahmin edilmektedir. Grup, okült ve anormallik konusunda yüksek bilgiye sahiptir, ayrıca birkaç üyenin gerçekliği bükme yeteneklerine sahip olduğu bilinmektedir. Diğer gruplar arasındaki önemi ve korkulurluğu son yıllarda oldukça düşmektedir.

METRONOM'un ilgi alanı, genel olarak edebiyat, çizim ve müzik etrafında şekillenmektedir. Topluluk, grup ile sadece birkaç defa karşılaşmıştır, bu karşılaşmalar çoğunlukla grubun kitabevi, yayınevi, müzik atölyeleri ve kursları ya da hobi dükkanları olarak ortaya çıktığını belirtir.

Bu tarihe kadar grubun hiçbir üyesi yakalanamamıştır, fakat grup ile etkileşime geçen çeşitli kişiler, grubun hareketleri ve davranışları hakkında çeşitli bilgiler vermiştir.

METRONOM'un Hareketlerinin Zaman Çizelgesi:

1960-1962: Grubun hareketlerinin başlangıcı olarak biliniyor. Dünya çapında 14 ila 20 yaş arası kişiler kaçırılmaya başlanır. Ayrıca Amerika Birleşik Devletleri içerisinde bulunan Mamut Mağarası etrafında belirli bilinmeyen, doğaüstü olaylar yaşandığı da bildirilir.

1967: Grup, Topluluk tarafından fark edilir, bunun üzerine operasyon alanlarını Raymond Sharpe Lisesi üzerine odaklar.

1973: [VERİ GİZLENDİ] sergisinde, grubun hazırlamış olduğu bir memetik görsel ile ██ ila ███ kişi çeşitli anormal efektlerden etkilenmiştir. Olayın detayları gizlenmektedir.

1974 İlkbaharı: Grup, METRONOM adında bir kitapevi kurar. Normal öğelerin yanında, anormal öğeler de satılmaktadır. Buna Ökült Ansiklopedileri ve gerçeklik bükücülük hakkında kitaplar da dahildir.

1974 Yazı: Kitapevi, içerisinde kitap basımı yapılabilecek hale getirilir ve basılan anormal içerikli kitaplar küresel çapta okullara, kütüphanelere, ofislere ve kitapevlerine dağıtılır.

1975: Kitapevine Topluluk tarafından yapılan baskın ile terk edilir. İçeride çeşitli zararsız anomaliler, anormal uyuşturucular ve çeşitli notlar bulunur. Olayın ardından grup uzun bir süre hareketlerini durdurur.

1984: Kuzey Amerika çevresinde 14-20 yaş arası insanların kaçırılma oranları %80 oranında artar. Olay hakkında yapılan araştırmalar sonrası ABD Hükümeti gruptan haberdar olur. Aynı zamanda, ülke çapında çeşitli okullarda ve doğal alanlarda bilinmeyen bazı doğaüstü olaylar yaşanmaktadır.

1985: Grubun hareketliliği, önceki yıllara kıyasla azalır. Biruce sayesinde kazanılan bilgiler sayesinde, grubun bu durgunluğunun istedikleri amaca ulaştığından dolayı olabileceği düşünülmektedir. Ancak belirtilen amacın ne olduğu bilinmemektedir.

Adsz_tasarm_69.png

Oculus Sol

İlişki: Düşük

Göklerde Yıldızlar Bizi Gözlüyor

Oculus Sol, dünya dışı kökenlere sahip bir gruptur. Grubun ifadelerine göre 10 milyar yıl önce Ayssar Syfuris isimli bir Dünyadışı uygarlığın üyesi tarafından kurulmuştur. Gruptan alınan bilgilere göre Ayssar Syfuris bir yıldızla birleşip o yıldızla birlikte tanrılığa yükselmiştir. Üylerin dini inancına göre evren öncesi (Genellikle antik tanrılar diye geçer.) tanrılar yeni bir yaşam döngüsü oluşturmak için kendi bedenlerini ve bilinçlerini birleştirmiş, bu bedenler içlerinde bulunan inanılmaz miktarda kuvvet sonucu birleşip patlamış ve big bang olmuştur, big bang sonucu tanrıların birleşik bedenleri evrene yayılmış, bu tanrıların içinde bulundurdukları ışık ve güç evrene yaşam vermiştir. Ancak bu tanrıların bile ömürleri vardır ve boyutları ne kadar fazlaysa güçleri bu boyut için o kadar azalmaktadır, bir noktadan sonra dayanamayıp ruhlarını dışarı salarlar. Bu tanrıların ruhları bulutsulardır ve ruhlarını bedenlerinden bıraktıkları sırada oluşan patlamalar süper novadırlar. Ancak eğer tanrıların içinde kötülük varsa kötülük onları tüketir ve her şeyi yok eden karadeliklere dönüşürler. Bu grup her ne kadar gelişimi desteklese de yıldızların gücünü emmeye kesinlikle karşıdırlar, hatta geçmişte medeniyetlerin enerji için kullandıkları yıldız enerjisi emen yapıları yok edip o medeniyetlere farklı enerji üretme yöntemleri öğretmişlerdir. Bu grup her ne kadar geçmişte evrenin kaderini belirleyen yegane topluluk olsa bile birkaç milyar yıl önce bitkisel bir yaşam formuyla girdiği savaşı kaybetmesi sonucu inanılmaz bir çöküş yaşamıştır. Çöküş sonrası bu grup bulutsuları toplayıp yapay bir şekilde bulutsulardaki helyum ve hidrojen atomlarını iyonlaştırıp yapay olarak bulutsunun iç basıncını ve kütle çekimini dengeleyip yapay yıldızlar oluşturup yeni bir big bang yapmayı amaçlamaktadırlar. Grubun üyeleri bu big bang deki yıldızların sonsuz olacağını ve o evrendeki her canlının içinde yıldız barındıran gemilerde tanrıların gözetiminde ve barış içinde yaşayacaklarını belirtmişlerdir. Bir Sol Araştırmacısıyla yapılan röportajda yıldızları saklamanın onları korumak ve tanrılara bedenlerini kontrol etmekte yardımcı olmak olduğunu söylemiştir ancak onların gücünü sömürmenin bir canlının yaşam enerjisini sömürmekten farksız olduğunu ve enerjisi biten yıldızların patlayıp medeniyetlere zarar vereceğini belirtmiştir. Oculus Sol grubu Dünyada da mevcuttur, Galaksiler arası Oculus Sol grubunu nasıl öğrendikleri bilinmemektedir ve zihinlerini okumak başarısız olmuştur. Her ne kadar odrin grubuna zararları olmasa da galaksiler arası medeniyetlerle iletişime geçtikleri görüldüğünden ve paralel gerçekliklerde yolculuk eden [ VERİ GİZLENDİ]’ye göre bu grup dünyadaki insanlığı Oculus sol grubuna kötülemesi sonucu oculus sol grubu dünyaya gelip bütün insan ırkının bilincini değiştirmiştir ama neyse ki bu kıyamet senaryosu [ VERİ GİZLENDİ]'nin zamanda geriye gidip Odrin Topluluğu’nun müdahalesiyle önlenmiştir.

Bunun gibi kıyamet senaryolarına sebep olmalarından ve amaçlarını gerçekleştirip big bang'i gerçekleştirdiklerinde evrenin ve zincirleme reaksiyon sonucu çoklu evrensel yok oluş senaryosu gerçekleşeceğinden Odrin Topluluğu sahip olduğu kaynaklar dahilinde Oculus Sol grubunun çalışmalarını engellemeye çalışmaktadır.

Not: Her ne kadar Oculus Sol'un amacı insanlığa ve Odrin Topluluğu'na zararlı olsa da kötü amaçlı olmadığı, zarar vermekten kaçındığı ve üstün teknolojisinden dolayı Odrin Topluluğu Oculus Sol’dan birçok istihbarat almaktadır, ayrıca daha kötü ve doğrudan zarar amaçlı kuruluşlara karşı yardım aldığı da çok görülmüştür ve insanlığa zarar vermediği sürece bu yardımlaşma devam edecektir.

Adsz_tasarm_16.png

Project Evolution ™️ ©️

İlişki: Bilinmiyor

"Geleceğinizi Biz Yaratıyoruz"

Project Evolution ™️ ©️ kaynağı bilinmeyen, canlılar ve cansız cisimler üzerinde deney yapan bir şirkettir, şirketin amacının canlıları ve/veya cansız cisimleri başka bir kademeye taşımak yani bir canlıyı farklı bir biçime sokmak olduğu düşünülmektedir. Project Evolution ™️ ©️ şirketinin elinden çıkan herhangi canlı bilinmeyen bir sebep yoluyla anormal özellikler elde etmektedir, elde edilen çoğu Project Evolution ™️ ©️ işaretli ürün Odrin tarafından ele geçirilmiştir, Project Evolution ™️ ©️ şirketinin sahibinin veya çalışanlarının kim olduğu tespit edilememiştir. Ancak bu konu üzerinde yapılan çalışmalar günümüzde bile devam etmektedir.

Project Evolution ™️ ©️ şirketinin ürettiği anomaliler genellikle zararsız olmakla birlikte şirketin büyük tehlike oluşturabilecek varlıklar oluşturduğu da gözlemlenmiştir. Şirketin canlıların veya cansız cisimlerin bu kademeye gelmesini nasıl sağladığı ve/veya bunları yapabilecek yeterli bütçeyi nasıl elde ettikleri bilinmemektedir.

1102f3b4d3be2877.png

Takım Elbiseli Adam

İlişki: Bilinmiyor

N/A

Şu anda Takım Elbiseli Adam hakkında çok az şey biliniyor. Kişiler hakkındaki teoriler, kişilerin birer zaman yolcusu, paradoks veya çok boyutlu varlıklar olduğu yönünde.

Anormal olay veya varlıklar ile direkt veya dolaylı yoldan bağlantısı olan insanların takım elbiseli bir kişi tarafından izlendikleri fark edilmiştir. Dünyanın dört bir yanından toplanıp incelenen kamera kayıtları bu kişilerin, olacak olayları daha önceden takip ettikleri kişilere belli etmeye çalıştıkları gözlemlendi ve bu gözlemler doğrultusunda bu kişilerin normal insanlar olmadığı çıkarımı yapıldı.

Bu kişilerin büyük bir topluluğun parçası olduğu düşünülmekte, ancak kıdemli kişiler, bu kişilerin / kişinin tek bir varlık olduğunu ve bu varlığın anomalileri bizim anlayamadığımız bir şekilde kapsama amacına hizmet ettiğini söyledi. Ancak bu görüş varlığın nasıl her karşılaşmada aynı görünüp, aynı zaman aralığında birden fazla yerde bulunabildiğini açıklamadığı için sadece bir teori olarak ele alındı.

Ek Not: Kişileri yakalamaya yönelik çalışmalar hep başarısızlık ve kişilerin amacını yerine getirmesi ile sonuçlandı.

Adsz_tasarm_14.png

The Bazaar

İlişki: Bilinmiyor

“İpek Yolundan, Baharat Yoluna…”

The Bazaar, anomalileri ele geçirip açık arttırmalar ile satmak üzerine kurulu bir organizasyondur. Grup, ilk olarak 1800’lü yılların ortalarında, New York’da ortaya çıkmıştır ve 1890’larda globalleşmeye başlamıştır. Birinci ve İkinci Dünya Savaşları sırasınca, krisi fırsata çevirmek adına çeşitli anormal silahların üretimini ve satışını sağlayarak diğer benzer örgütlerin yıkılmasına sebebiyet verek olayları atlatmışlardır. Diğer çoğu grup aksine bir askeri taban bulundurmazlar, bunun yerine rakiplerine büyük ambarfolar ve finansal baskılar koyarak karşı tarafı güçsüzleştirirler.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License