Güvenlik Rütbeleri

Personel Sınıflandırmaları

* Ω (OMEGA) Sınıfı: Bu sınıf, birliğin önemli işlerini yürüten Ω, Bölüm Başı'lar ve Yönetim Ajanları gibi personellere verilir. Kimlikleri Birlik içinde genel olarak gizlenir.
* A (ALFA) Sınıfı: [ERİŞİM ENGELLENDİ]
* B (BETA) Sınıfı: Korunanlar olarak da bilinirler. Hiçbir Anomali ile doğrudan iletişime geçemezler. Kesinlikle korunmalıdırlar. Bölge Yöneticileri her daim bu sınıftadırlar. Herhangi bir tehlikeli durumda bölgeden tahliye edilmelidirler.
* Χ (Kİ) Sınıfı: Az Korunanlar olarak da bilinir. Yüksek tehlike içermeyen, zihinsel etkileri önlenmiş, zararı az olan anomaliler ile ilgilenebilirler. Ancak her duruma karşı korunmalılardır.
* Ψ (PSİ) Sınıfı Çoğu Anomali ile etkileşime girebilirler. Orta tehlike içeren yada zihinsel etkileri önlenmemiş anomaliler dahil olmak üzere. Kapsama ihlali gibi durumlarda genelde devreye girerler.
* Σ (SİGMA) Sınıfı: Kobay sınıfının diğer ismidir. Dünya üzerinde idam ve müebbet hapis ile yargılanan ya da Topluluk hakkında önemli şeyler öğrenmiş kişilerden oluşur.
* Φ (Fİ) Sınıfı: Bir anomaliye maruz kalmış olan işlevsiz sivillerden oluşur. Bu siviller psikolojik tedavi görmektedir. Hızlı şekilde kendilerine gelmeleri için dünyada yapabilecekleri işler yaptırılır. Tedavileri bittikten sonra tedavi sürecinde yaşanan olaylar hafızasından silinir ve geri yollanır. Hiç bir anomali deneyine olağandışı bir durum olana kadar sokulmazlar.

Personel Seviyeleri

  • Seviye-0: Sadece Topluluk'ta, temizlikçi ve işçi gibi personeller içindir yetkileri yoktur. Yalnızca belirlenen anomalilerde tamire veya temizlemeye izinleri vardır.
  • Seviye-1: Sadece amatör ve normal personel için vardır, düşük gizlilikte anomalilerin dosyalarına erişim izinleri vardır.
  • Seviye-2: Düşük araştırmacı ve düşük seviyedeki güvenlikler bu seviyededir. Düşük gizlilikte anomalilerin dosyalarına direk erişim ve onay ile değiştirme izinleri vardır.
  • Seviye-3: Orta seviye güvenlik ve araştırmacı içindir, ordu personeli için en düşük seviyedir. Topluluğun güvenlik dosyalarına direkt erişimleri vardır.
  • Seviye-4: Ajan ve ordu mensupları (Komutan, general v.b) ve ileri düzey araştırmacılar içindir. Nerdeyse tüm anomalilere ve belirli dosyalara direkt erişim-değiştirme izinleri vardır.
  • Seviye-5: Üst seviye yetkililer için verilmiştir. Her türlü anomaliye ve dosyaya direkt erişim-değişim izinleri vardır.
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License