Personel Dosyası
İsim Yetki Sayfa Açıklama
Dr. Nano Şu Anki Yüksek Yönetici Dr. Nano Dr. Nano Topluluk'un şu anki yöneticisi, şu anda Bölge-17'de Topluluk tarafından yapılan her etkinliği denetliyor.
Felix Walker (Σ-2905) Sigma-5 Felix Walker N/A
Dr. Xeno Yönetici N/A Bay Xeno, Topluluk'un Dünya Dışı Göçmen Hakları Departmanı (ETIRD), Topluluk Psikoloji, Hafıza-Silici Kullanımı ve Memetik Departmanı (CPMEUMD) yöneticisi ve Yönetim Konseyi üyesidir. Topluluk'un anomaliler ile iletişimi, dünya dışı varlıkların göçmenlik istekleri ve şahitlerin konuşturulmasında yardımcı olmuştur. Rusya krizinde Topluluk yararına çok yardımı dokunmuştur.
Roxcard Şu Anki Pentakel-0 Komutanı N/A Roxcard, Pentakel-0 Komutanı, mistik sanatlar ustası, büyücü, nişancı, ajan ve Victor-V Komutanı Yüzbaşı Jack Hammer'ın da bulunduğu [VERİ SINIRLANDIRILDI] üyesi ve kıdemlisidir.
Yüzbaşı Jack Hammer Victor-V Komutanı N/A Yüzbaşı Jack Hammer, Victor-V Komutanı ve Roxcard'ın da bulunduğu [VERİ SINIRLANDIRILDI] üyesidir. Jack Hammer şu ana kadar toplam 82 düşman grup üssü basmıştır.
Dr. Sivas Yüksek Yönetim Konsey Üyesi Dr. Sivas Dr. Sivas Topluluk'un şu anda aktif olarak çalışan, yüksek konsey üyelerinden bir tanesidir.
Dr. Scott Yüksek Yönetim Konsey Üyesi Dr. Scott Dr. Scott, Topluluğun Yönetim Konseyi üyesi olan bir personeldir. Dr. Scott şu an Bölge-26'da, yapılan bütün deneyleri ve araştırmaları incelemekte ve katkıda bulunmaktadır.
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License