Savunma Departmanı

Koruma Departmanı, Topluluk'un askeri operasyonlarından, alan güvenlik personellerinden, arama kurtarma ekiplerinden ve daha fazlasından sorumludur. Savunma Departmanı, beş adet alt daldan oluşur.

1614868713589.png

Arama & Kurtarma: Arama & Kurtarma, dünyanın dört bir yanındaki bağımsız karakollarda, anormal olan veya olmayan herhangi bir acil durum, afet veya felakete ilk müdahale eden itfaiyeciler, kurtarma çalışanları ve tıbbi uzmanların oluşturduğu bir koalisyondur. Temel öncelikleri, tahliye veya kurtarma yoluyla can kaybını azaltmaktır. Arama & Kurtarma'nın, kendilerine daha yüksek komutlarla verilen birkaç ayarlı görev dışında yarı özerktirler.

1614868676956.png

İstihbarat Teşkilatı: İstihbarat Teşkilatı, geniş bir operasyon yelpazesinden, yanlış bilgi yerleştirmekten, anomaliler izlerini ortadan kaldırmak ve Topluluk faaliyetlerinden, personel alımından sorumludur. Ayrıca kontrol altına alınmamış anomalileri araştırmak, izlemek ve yakalamakla ve diğer ilgi grupları hakkında istihbarat toplamakla görevlendirilirler.

1614868696530.png

Alanında Profesyonelleşmiş Askeri Birimler: Alanında Profesyonelleşmiş Askeri Birlikler ya da kısaca APAB; Dünya çapında yetenekli ve başarılı askerlerin toplanarak oluşturulduğu, belirli bir konu ya da anomali üzerine yoğunlaşmış olan silahlı personeldir. Birliklerin boyutları ve amaçları çok farklılık gösterir.

1614868746298.png

Kaşif: Kaşif birliklerinin görevi, anormal lokasyonları ya da anomalilerin etkisinde olan lokasyonları araştırmak ile görevlidir. Ekipmanları, son teknoloji ile yapılmıştır. Memetik veya bilişsel tehlikeleri önlemek için özel ekipmanlar kullanırlar.

1614868784257.png

Güvenlik Görevlileri: Güvenlik Görevlileri, çevreleme ihlali olayları, izinsiz girişler, sabotajlar, doğal afetler ve diğer acil durumlara karşı koymak için eğitilmiştir. Bu hizmete yeni gelenler genellikle bir nesneye veya siteye atanmadan önce genel eğitimden geçerler. Belirli bir nesne ile çalışmak için özel eğitim, görevlendirmeden sonra yerinde gerçekleştirilir.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License